Sky is black and blue

Är nu hemma efter att ha varit och både övningskört och varit på teatern.
Idag blev det att köra på motorvägen till jakan, gick väl halv bra. Bedömde lite fel på min hastighet när jag skulle svänga av motorvägen, hehe. Så det gick lite snabbt vid avfartskurvan i jakan :p Men allt gick bra, har ju redan kört ner i diket en gång och det tycker jag får räcka. Satsar i alla fall på att inte köra ner i diket en gång till!
Sen blev det bara att vara en snabbis på teatern, vi var ju typ bara 5 pers så det var ju ingen idé att påbörja något.
Men nu är jag som sagt hemma och äter gifflar samtidigt som jag myser till nederländernas låt i eurovision. Så otrolig mysig låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback