Premenstruellt syndrom

Asså vilken kaotiskt och upp-och-ner dag! Värsta berg-och-dalbanan har det varit!
Vet knappt vart jag ska börja...
 
Okej, allt började imorse med muntliga nationella i engelska. Det gick väl hyfsat bra, men jag vet och önskade att jag hade gjort bättre ifrån mig!
Sen efter lunch drog jag och Sara till hammarbyhöjdens IP, där vi trodde att vi skulle ha idrott. Men icke så nicke, vi skulle samlas vid skolan och sedan få välja bland ett par idrottsuppgifter. Så då blev det så att jag och Sara stannade vid IPn och blåste såpbubblor under hela lektionen. Var ju så otorligt varmt så man inte orkade göra någonting, beundrar några andra personer som var där och spelade fotboll och brännboll!
 
Efter skolan drog jag till jakan där jag träffade Therese. Tanken var att jag skulle köpa puder och foundation på HM eftersom jag hade ett presentkort där, men eftersom de inte hade i min nyans jag ville ha så fick det bli att iaf köpa foundation på Kicks. Vilket kanske var bättre eftersom den var fyra kronor billigare där ;)
När jag hade köpt min foundation gick jag och Therese till BK och köpte varsin smoothie, asså shit vad goda dem var!! Och det bästa var att även fast man köpte en liten så var den ganska stor, alltså ett billigt tips för er som är lika snåla som jag! ;)
 
Till sist kom jag hem efter att ha väntat i en evighet på tåget vid jakan pga förseningar vid karlberg -.-
 
När jag väl kom hem fick jag se ett mejl, ett mejl från ett tv bolag vid namn Titan Television. Det var hos dem jag var hos på en casting i fredags. Så idag fick jag beskedet att jag inte hade fått rollen.
Asså vad jag började gråta när jag fick läsa mejlet, förstår själv inte varför, för det var ju ändå väntat på sätt och vis. Var väl hormoner eller något sånt, för sen efter några minuter började jag skratta igen. Var nog lite humörsvängningar av PMSen eller någe sånt, haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback