vill också se onerepublic!

Är just nu på väg hem från skolan. Åh vad trött jag är! Trots att jag började vid 13.10 så är jag jättetrött bara för att jag har tränat på min monolog efter skolan. Så jag drog väl från skolan vid 6 tiden tror jag.
Men shit vad mycket folk det var då utanför!! Man kom knappt förbi, fast det var väl inte så konstigt eftersom onerepublic ska spela där ikväll. Åh vad jag önskar jag hade biljetter, vill också se dem!!
Aja inte mycket att göra åt, nu ska jag istället hem och lägga mig och sova. Så trött är jag!! Helt sjukt, får se om jag orkar upp imorgon. Börjar ju tidigare då bara för att vi ska kolla på en film om buddhismen, kul!.... -.-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback