Star for Life

Det går bra nu! Riktigt bra dag det har varit idag :)
 
Dagen började med att jag satt på tvärbanan och  fick ett samtal på morgonen från ett av företagen jag sökt sommarjobb till. Ska få komma på intervju nästa vecka i Sundbyberg!!! :D
 
Dagen fortsatte och efter lunch blev det repetition till star for life som skulle vara ikväll. Tydligen är star for life en organisation som hjälper folk i Afrika som bland annat lider av aids. Repetitionen var riktigt rolig att vara med om,  alla elever på frysen plus några till från andra skolor skulle vara kör till några afrikanska och svenska sångare. Tyvärr kunde jag inte stanna till 19 ikväll då konserten skulle börja eftersom jag då vet att jag inte skulle orkat upp imorgon då jag ska upp 6!!
 
Istället åkte jag till mormor och hälsade på henne vid 15 tiden. Vi hade det mysigt och jag hittade en gammal väska som var riktigt snygg. Modellen var liknande som michael kors väskorna som alla går omkring med, och tyget var svartvit rutigt. Riktig cool väska som jag ska ta hem någon dag. Mormor ska bara gå igenom allt som ligger i den innan. Den var så otroligt snygg, förstår inte att jag inte har upptäckt den tidigare! Plus att det är ju roligt att mormor köpte den för säkert 15 år sedan och den är fortfarande modern. Mode åldras verkligen inte ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback