Selfie

 
Åh vad besviken att jag blev att Sanna vann igår, ville så gärna att Ace skulle vinna :( Visst Sanna hade väl en bra låt, men den kommer ju inte utmärka sig i eurovision då typ alla har balader. Plus att kan man ens lita på att hon vann nu när alla pratar om röstfusk?
 
Aja, var ute och övningskörde idag på förmiddagen. Körde gamla vägen till jakan, för första gången! Det gick väl bra ändå, förutom att jag alltid är lika rädd för att köra nya vägar :p Och förutom att en som körde om mig vid Kungsängen höll på att frontalkrocka så gick det tipp topp ;) 
 
Ska dra till teatern om nån timme, får se vad som händer idag. Nu har vi ju börjat prata om att sätta upp en ny pjäs och inte slutföra den pjäsen som vi håller på med just nu, mest för att vi saknar folk. Eller det är egentligen enbart därför. Vilket är lite synd eftersom det var jag som skrev manuset till denna pjäs, skulle så gärna velat sett det färdiga resultatet :/ Men, men sånt är livet! Vi får vänta och se om jag ska skriva ett nytt manus med färre personer i, och med en ny handling. Kanske det blir till och med en bättre pjäs än den förra? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback