act as it is impossible to fail

 
Haha, hade ingen bra rubrik så det fick bli en "peppande-citat-rubrik" istället ;)
Vad har hänt idag då? Jo förutom att det där märkliga hände på tåget idag så har jag varit i skolan och sen har jag i princip kommit hem och bara pluggat. Har ju prov i ergonomi imorron, så det gäller att plugga då! Tror däremot att det är ganska lätt bara man tänker logiskt hela tiden.
Just nu ska jag titta vidare på filmen "american hustle" jag har börjat titta på. Asså Bradley Cooper brukar ju vara jävligt snygg, men hans frisyr i filmen, inte okej! Fy vad fult! Tur att han bara har det i filmen och inte i verkligheten!!
Haha tänkte på en annan grej med Bradley nu också, han är närmare min mamma i ålder än vad han är min ålder. Haha vad skumt! För han är väl typ 40? Såå han är ju 23 år äldre än mig, medan han är 3 år yngre än min mamma!! Haha åh vad konstigt xD

Kommentarer
Postat av: Therese

Sååå fin du är sötis <3

2014-03-05 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback