Trots allt kaos så gick det väl bra

Okej, jag måste faktiskt erkänna och säga att dagens föreställning för pensionärerna gick hyfsat bra. Vi kunde faktiskt inte ha gjort mycket bättre än det vi gjorde med tanke på att 3 personer fattades när vi spelade upp. Fast det gick som det gick, var kanske en bra improvisations övning ist ;)
Fast dagens nervositet som jag hade under dagen var väl lite väl överdrivet, jag menar, jag genomförde föreställningen och även om den inte blev perfekt så verkade pensionärerna uppskatta den. Och det är det som är meningen, att spela teater som påverkar och berör, inte en felfri pjäs.
Dessutom så verkade alla andra i gruppen relativt lugna, vilket var skönt eftersom det smittade av sig på mig :) Nästa gång får jag försöka vara mer lugn jag också, tänka att det löser sig på ett eller annat sätt. 99,9% säker på att det inte kommer inträffa, för oavsett hur förberedd jag är så kommer jag nog aldrig själv inse att jag är redo xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback