Skissar på den nya designen

Shit vad mycket jag har gjort idag!
Jag har varit på skolavslutning, träffat Alexandra en snabbis, varit hemma och kollat på några avsnitt av den nya säsongen av Awkward, gjort en ansökan om skattejämkning, besökt mormor och städat både mitt rum och köket!
Så jag har haft att göra idag, och just nu sitter jag vid datorn och skissar på den nya designen. Den är nog iaf klar till nästa veckas slut, det beror på hur mycket jag har att göra på jobbet och om jag hinner. Låter så vuxet att säga "på jobbet", känns verkligen som man har tagit ett steg in i vuxetlivet. Både sorgligt och spännande ;p
 
Idag måste jag bara få lägga upp en bild för att ni ska få se vad fint mitt hår är idag, helt naturligt! Har inte plattat det eller någonting, verkligen en bra hårdag! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback