Midsommar på jobbet

Blev att fira midsommar på jobbet idag, blev bjuden på både bulle, glass och jordgubbar :) Det var riktigt härligt och mysigt, man fick även träffa lite nya arbetskollegor som man inte har sett förut. Alltid trevligt med nya ansikten! :)

Efter jobbet drog jag hem och åt midsommarmiddag med familjen, vid 7 höll jag på att somna för att jag var så mätt och slut efter dagen. Däremot vaknade jag till vid 9 och höll mig vaken till den tiden jag nu skriver detta inlägg. Ska väl försöka sova snart, ska upp kl 4:45 imorron -.- Vad gör man inte för att få lite extra pengar? Fast det är så värt det att jobba nu när det är storhelg eftersom jag får dubbelt så mycket OB som jag skulle fått ifall jag jobbade en vanlig helg. Whoop, whoop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback