Luktar parfym

Gud vad skönt med sovmorgon!
Hade inte historia så jag börjar inte förrän efter lunch då jag ska befinna mig vid brommaplan för att göra ett studiebesök på drottningholm. Det kommer nog bli riktigt mysigt eftersom det är så fint väder ute, och vad kan då vara bättre än att spendera dagen med teatergänget i solen? :)
 
Btw, asså gud vad det luktar parfym i hela lägenheten! Asså det är sjukt vad det luktar, luktar som man går in i ett omklädningsrum fullt bland fjortisar. Och det är inte jag som har använt parfym! Kanske är mamma, fast det är ganska långsökt eftersom hon inte brukar använda parfym och det kan inte vara Jörgen eftersom det luktar tjejparfym. Isf ska det väl vara om han har smitit in i mitt rum medan jag sov och snodde lite parfym ;p
 
Ne men nu ska jag ta och äta brunch, oj vad vuxet och sofistikerat det där lät! xD Haha, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback