Utsläppt på jobbet

Idag har jag varit och jobbat, eftermiddagen kändes riktig seg bara för att jag hade en timme mellan två kunder till att göra ingenting. Jag menar då verkligen INGENTING, satt bara på kontoret och rullade tummarna. Ringde runt till mina kollegor, men dem behövde ingen hjälp eftersom de själva nästan hade lika lungt som mig :p
 
Efter jobbet drog jag till hötorget och träffade Daniel, vi tog en fika på espresso house, typ mitt standard ställe, haha! ;) Trevligt var det iaf !
 
Sen drog jag hem och lagade lite mat, och nu sitter jag här framför datan och bloggar. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, finns typ ingen serie att kolla på, förmodligen finns det inte heller något intressant på teven :/
Så det kanske blir att lyssna på musik och dansa runt i lägeheten, haha! Eller så kanske jag spelar lite wonder zoo tills jag ska gå och lägga mig. Jobbar ju imorron med så det blir upp tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback