Photoshop pic 1 - Tears

 
Okej, det funkade inte riktigt med GIF-bild grejen heller, blev masa konstiga prickar på bilden. Så det får väl bli två hederliga bilder som ni får jämföra med varandra. Har precis lärt mig att göra tårar i photoshop, lärde mig att göra det för kanske två veckor sen eller något sånt. Så här är första bilden där jag försökte mig på det, gick väl ändå hyfsat bra även om det tog sin tid att göra den där lilla lilla tåren ;p Sen så tog jag också ett vanligt filter på bilden för att det såg mycket bättre ut med än utan.
Så här är första bilden, nästa vecka kommer en annan bild som jag faktiskt gjorde till ett skolprojekt i estetisk kommunikation i ettan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback