Lite färg på vardagen

Tanken från början var att jag skulle träffa Sara idag och att vi skulle gå på konsert och se Ace Wilder på grönan. Men så blev det tyvärr inte eftersom Sara jobbar idag :/
 
Fast om jag ska vara ärlig så är det ganska skönt att slippa gå ut idag eftersom vädret är så trist och grått. Förhoppningsvis är det bättre imorron då jag jobbar, bara att hålla tummarna!!
 
Så idag har jag gått omkring i mjukiskläder och bara spelat en massa spel, har börjat spela kingdom hearts 2 med Filip. Så himla roligt, älskar det spelet!! Och vem säger att bara för att spelet är gammalt och krävs att man spelar på ps2 inte kan vara klurigt och roligt? ;D Just nu befinner vi oss vid port royal, ni vet där vid pirates of the caribbean? Vi har kommit ganska långt, men det är mkt kvar av spelet. Tjuvkollade på lite fusksidor och det är otroligt många världar kvar vi inte har kommit till :p
 
Förutom att spela har jag även ritat med Bella, så otroligt mysigt att rita en trist och grå dag då det bara regnar. Särskilt när man får använda så många olika färger som piggar upp en :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback