Lite bättre

Nu känns tillvaron lite bättre!
 
Har haft en riktig jobbig dag, eller typ mer fysisk jobbig.
 
Förutom den där svullnaden vid ögat så fick jag även mens idag, super kul! -.-
Och förutom det så har jag inte fått min lön än för jag trodde att den skulle komma idag men den ska tydligen komma på onsdag. Vilket är lite synd eftersom jag hade planerat i förväg att åka med Therese och shoppa idag, men det fick jag ställa in. Dels på grund av ögat och dels på grund av att jag inte hade råd.
 
Så det var inte kul, men sånt är livet!
 
Ögat är lite bättre vilket även mensvärken är, så vi får se ifall jag åker till skolan imorron. 
 
Nej, men nu ska jag gå och lägga mig, så sov gott och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback