Gratis body butter!

Sitter just nu på tåget på väg hem efter att HA varit på en hel del ställen efter jobbet.
Först åkte jag till Solna centrum för att hämta ut min body butter. De har ett erbjudande att om man gillar solna centrums facebook sida och sedan följer några steg, då får man en body butter gratis! Hur bra som helst ju! Nackdelen är bara att de släpper endast 50 st varje måndag kl 10, och tro mig, de går verkligen åt fort!!
 
Sen efter en tur till Solna drog jag till mormor och hälsade på henne. Vi hade det mysigt, snackade lite skit till en liten fika :)
 
Sista stoppet innan hemfärden blev att åka till jakan för att köpa allergi medicin.
 
Så jag har verkligen varit på en hel del ställen idag! Men måste man och vill få saker gjort så är det ju bättre att göra dem på en gång än att skjuta upp dem och de aldrig blir gjorda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback