Början på trean

Bjuder på en bild från imorse, är nu på väg hem och det är proppat på tåget, och då har man inte riktigt ett bra läge att ta en selfie ;p
 
Första dagen i skolan idag var väl helt okej, det var typ det vanliga. Rektorn höll tal och sen samlades vi på teatern.
Var riktigt trevligt att träffa alla igen, har ju knappt träffat någon från skolan på hela sommarlovet. Så det var trevligt, kändes inte lika stelt som det annars brukar göra. Haha. Fast det kan ju bero på att sommaren har gått onormalt fort!
Men, men, det är ju skönt iaf att alla rutiner börjar komma tillbaka i samband med skolan.
 
Imorron börjar jag 9, blir sovmorgon iaf även om jag måste gå upp 6 ifall jag ska jämföra då jag fick gå upp vid 5 då jag jobbade i sumpan. Så det är riktigt nice, men kan ni tänka er att jag gick upp 8 idag, helt otroligt vad länge jag fick sova!! Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback