New Jeans

Drog till jakan efter skolan en snabbis och kollade ifall de hade någon billig puderborste på kicks, men det hade dem såklart inte!
Så för att jag inte skulle åkt dit helt i onödan så gick jag in i lite andra affärer, bland annat på gina där jag hittade dessa snygga jeans. Blev så otroligt glad över att de passade perfekt och inte var för långa :D Jag brukar ha jättesvårt för att hitta jeans som verkligen sitter perfekt men dessa gjorde det, så då var jag bara tvungen att köpa dem :) Åh är så otroligt stolt över mitt köp! Brukar annars må jättedåligt för att jag har köpt något som jag sedan inser att jag inte tycker om... Har ni också kännt så någon gång?? Jag har kännt så jättemånga gånger, särskilt jobbigt är det om man har köpt ett plagg för 600 spänn och inte kan lämna tillbaka det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback