Toppdag!!

Nehep, idag blev det ingen reklaminspelning för Spotify.. :(
De ringde igår kväll och meddelade mig om att de inte skulle hinna med att göra scenen och att den dessutom var ganska oviktig vad jag förstod.. Men, men det kommer säkert nya chanser!
 
Jag skulle inte påstå att jag är särskilt ledsen över att det blev inställt för istället så fick jag ha en toppendag i skolan!! :)
Det började med en sådan otrolig teaterlektion, vi började med att testa och improvisera fram en moralitet med en av de 7 dödsynderna i :) Riktigt kul var det att få testa och pröva olika dödsynder att spela. Först tänkte vi att vi skulle utgå från avundsjuka och göra en pjäs av det, men sen då vi upptäckte att det skulle likna för mycket ett tidigare projekt så ändrade vi helt och tog istället vrede som ny dödssynd :) Åh är taggad till tusen, våran moralitet som vi skapade genom idéer och improvisation kommer bli så fantastisk bra!! :D
Efter en helt underbar teaterlektion så hade vi på eftermiddagen skolfoto. Vet inte riktigt om det blev bra, kändes inte riktigt som det... Men det gör det väl aldrig? :p Jag har inte ett enda skolfoto som verkligen blev bra på mig, jag tycker det är så konstigt att man kan se så bra ut på selfies och bilder man tar själv men så otroligt ful på ett skolfoto!! Aja, vi får se om jag publicerar foto sen på bloggen. Beror lite på hur ful jag ser ut ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback