Äta och sova

Idag har jag i princip bara sovit, och när jag har varit vaken så har det enbart varit för att äta :p
Jag har inte gjort något annat än sovit och ätit, det är väl någon enstaka gång jag har varit inne på fb och instagram men annars inget mer. Alltså en riktig tråkig dag, fast det är väl inte så konstigt att man har tråkigt när man är sjuk? Dessutom så är det ju bra att ha tråkigt ibland eftersom man då uppskattar de positiva stunderna på ett helt annat sätt ;) vilket jag brukar märka när jag har varit sjuk, jag brukar alltid vilja krama alla när jag blir frisk eftersom jag inte kan göra det när jag är sjuk. Den första att krama nu när jag blir frisk blir nog min lilla syster eftersom hon fyller år på söndag. Jag hoppas verkligen att jag är bättre då så att jag kan ge henne världens största bamsekram!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback