15 Oktober 2013

 
Nemen godmorgon på er som kanske precis har vaknat och slitit sig upp ur sängen! ;)
Själv är jag i skolan och väntar på att historian ska börja, så därför passar jag på att blogga nu när jag har tid.
Klantiga jag glömde ju också att göra idrottsuppgiften igår.. -.- Fast jag tycker egentligen att det var okej att jag glömde att göra den eftersom jag tränade istället. Så det var inte riktigt så att jag satt och rullade tummarna istället för att göra kompletteringen. Plus att kompletteringen ska vara gjord tills imorgon så jag har ikväll på mig att göra den också. För idag har jag ingenting inplanerat att göra efter skolan så då kan jag fokusera helt och hållet på kompletteringen och andra läxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback