Back home

Är nu hemma efter att ha varit ett par dagar i Finland :)
Tyvärr var vädret inte det bästa... Det var halvklart och blåste rejält :/
Men det hindrade inte mig från att ta lite bilder som ni ser nedan ;)

När man får lov att gå upp klockan 4:30 för att hinna med båten så kan jag inte påstå att man är särskilt pigg...
 
 
Det var helt sjuuuukt vad trött man var, så trött att jag och mina småsykson somnade alla tre i baksätet, haha! :)
 
 
Det var riktigt fint på den nya båten Viking Line Grace som för mig blev premiär att åka :)
Vi åkte till Åbo i Finland där vi sedan fortsatte med bil i 6mil till den svensktalande delen Kimito.
 
 
I Kimito bor min styvpappas mamma och pappa som vi övernattade hos, var riktigt mysigt där eftersom de har en stuga som ligger nära vattnet :)
 
 
Sen för att resan skulle bli fullbordad så måste man ju ta lite egobilder ;)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback