1 day left!

1 dag kvar till julafton, en av årets mest älskvärda dagar.
Däremot är den inte lika älskvärd om man frågar mina småsyskon, de lyckades nämligen lista ut för ett par dagar sedan att jultomten är pappa som bara har klätt ut sig, haha! Nåväl, det var gulligt så länge det varade då de såg fram emot att tomten skulle komma. Nu ser de bara fram emot att få öppna de gnistrande och spännande julklapparna som väntar på att få bli öppnade under granen.
 
Hur som helst, jag ska dra till Kungsängen om ett tag och köpa en ansiktskräm på apoteket. Eller jag hoppas i alla fall att de har öppet, haha kanske borde kolla det innan jag åker dit? Jag måste även kolla hur tiderna på SL ser ut, såg att det är andra tider nu när det är jul och nyår. Men förhoppningsvis går de väl hyfsat som de ska, för det kan väl inte vara så att tåget går varje timme istället för en gång i halvtimmen? :O Aja, ska surfa in på SL och kolla, men så länge får ni ha det så bra!
Jag och min syster önskar er alla en god jul ifall jag inte hinner att blogga någonting imorron! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi vad söta ni är! ;)

2013-12-23 @
URL: http://theresekenneskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback