28 Augusti 2013


Var igår på grönan som sagt och såg Robin Stjernberg.
Han är ju så sjuuuukt begåvad och talangfull, är bara förvånad över att han uppträdde på lilla scen och inte stora? Jag blev även förvånad över att när det bara var en timme innan konserten skulle börja så var inte ens halva publik ytan fylld. Tycker det är lite märkligt att han inte är populärare än så när han har en sådan fantastisk sångröst.

Har iaf varit på ett läkarbesök på vårdcentralen nu på morgonen, och det gick väl hyfsat ändå.
Det var inget allvarligt men jag ska dit igen på fredag, såå vi får se om jag skippar skolan då.
Jag kommer ju inte dra till skolan idag eftersom jag inte ser någon mening med det när jag bara har två lektioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback