Improvisations teater!

Bild på mig och Sara innan uppspelet!!! :D
 
Guuuuuud vad nervöst det var idag, var nervös redan då jag vaknade imorse då jag insåg att idag gällde det.
Idag var dagen då teater ettorna på Fryshuset skulle spela improvisations teater för de andra estet ettorna.
Nervositeten innan föreställningen som sedan släpper då man intar scenen var samma som jag alltid har upplevt.
Fast idag var nervositeten speciell eftersom vi skulle spela upp för dem vi kände och som var lika gammla som oss. Det blev mer press eftersom de duktiga dans ettorna hade haft uppspel innan oss vilket bidrog till att man ville toppa deras.
Fast enligt mig gjorde vi det, för teater ettorna är AWSOME!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback