Tillbaka på jobbet

Bjuder på en några dagar gammal bild, känner mig så ofräsch när jag jobbar så brukar inte vara så sugen på att knäppa några bilder då. Om jag då har tid dvs! Många gånger hinner jag ju knappt slänga en blick på mobilen förrän lunchen, fast det är rätt så skönt! Det känns som att när jag jobbar så har jag en anledning till att intr vara aktiv på mobilen, medan annars så finns det ingen tillräckligt bra ursäkt att inte ha svarat på ett meddelande  :p
Jaja, det gick bra idag! Andra dagen efter min två veckors semester, men det tar emot de första dagarna då man inte kan sova ut och är tvungen att gå upp halv 6. Fast om några dagar är jag inne i rutinerna igen, det går rätt så fort att vänja sig. Dessutom kan jag alltid sova på ersättningsbussen lr tåget! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback