Samir & Viktor med barn och fjortisar

Det var inte bara Samir och Viktor som bjöd på en show, även Ida Lafontaine var där och sjöng. Hon är ju grymt duktig! Älskar hennes låt "anthem", osäker på om jag publicerade den på bloggen? Aja, om ni inte har hört den så borde ni ta och lyssna på den. Den har ett sånt skönt gung :)
Efter att Ida hade framfört 3-4 låtar gjorde Samir och Viktor entré. Det var då fjortistjejerna och barnen blev tokiga. Haha xD
Fast jag måste ju säga att det var nog den kortaste konserten jag har varit på! Ida var på scen i ca 10 min, sen var väll Samir & Viktor och sjöng i 20min, så totalt var konserten bara 30 min xD Hahahah... Och de framförde bara sucess, groupie och saxofuckingfon. Däremot drog de ut lite på tiden genom att de även sjöng olika remix av låtarna.
Enligt mig var det egentligen inte värt det, men att få se Bella bli så glad gjorde det värt det. Var otroligt mysigt att ha med henne, och det var ju roligt att hon fick gå på sin första konsert och se sina idoler!
Tror det ryktades om att de även skulle uppträda i Bålsta i sommar, kanske blir att ta med henne dit också ? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback