Chillish dagish

Riktigt skönt att vara ledig idag, dock har jag ju typ varit det varannan dag den här veckan, hahaha :p Så egentligen är det väll inte mer skönt än vad det har varit de andra dagarna.
 
Fast joo, det är det!

För att de andra dagarna då jag har varit ledig från jobbet så har jag iaf haft något att göra, till exempel träffa kompisar, besöka tandläkaren, uträtta andra ärenden..
Men idag är jag verkligen helt ledig! Jag har inget att göra, ska bara vara hemma och kolla på film och serier :)
Ibland kan man behöva ha en sån dag, jag känner själv att jag behöver det nu när jag har hållit ett så högt tempo för jag har velat hinna med så mycket som möjligt under sommaren, fler som känner igen sig?
Jag har velat ta vara på varje fin dag så därför har det blivit att jag lite har kört över vad kroppen har sagt, att jag borde ta det mer lungt. Men idag ska jag lyssna på kroppen! Jag ska ta en hemma dag och inte uträtta något ärende, ska bara chilla och ta det lungt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback