Pluggisch fast man är sjukisch

Idag är det bara plugga som gäller. Känns som jag ligger lite efter i samhällen så det är ju lika bra att ta igen det nu när jag är ledig.
 
Skulle egentligen varit med på invingningen av Kulturhuset i Kungsängen, men eftersom jag ff inte riktigt är frisk så stannar jag hemma. Förhoppningsvis är jag bättre och kan åka på teatern imorron. Fast det tror jag nog att jag kan, är mest hes och hostar just nu, och det smittar ju inte. Så det borde vara lungt. Vi ska ju fota då också så att vi kan trixa ihop en affisch, eller det lär väl  bli jag som trixar ihop den. Haha, men det gör inget för mig, det är ju bara kul att få hålla på i photoshop! Fast det lär nog ta ett tag, men det måste det få göra. Vill ju inte att det ska se ut som något skolprojekt, även om ett skolprojekt kan se ganska proffsigt ut i och för sig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback