Go your own way

Asså mitt hår idag när jag gick upp imorse, åh vad fint det var, utan att jag hade plattat det! :D Blev så himla glad! Ingen annan såg säkert någon skillnad, men man själv känner en sån otrolig skillnad :)
 
Aja, jag åkte ju till skolan idag, mådde bättre än vad jag gjorde igår. Hade tur som åkte eftersom det var mycket nya saker vi gick igenom på teatern, mest gemensamma grejer vi ska göra i monologföreställningen. Jag jobbade själv med teaterläraren ett tag under lektionen med min monolog, och seriöst jag blir så otroligt förvirrad av hennes regi! Ena gången säger hon att jag ska vara mer komisk och lättsam i mitt skådespel, andra gången säger hon helt tvärtom att jag ska vara mer allvarlig!! -.- Förut tyckte jag om henne, hon är ju en duktig lärare som är jätteduktig vad gäller röst och andning. Men hon är inte någe vidare bra regissör... Plus att hon är en sån person som gärna vill bestämma allt! Man får inte riktig någon chans att ta sina egna beslut och hitta sin egen väg att jobba på, vilket är lite irriterande. Så från och med nu så ska jag nog fokusera mest på min egen tolkning av monologen. För hennes tolkning, eller tolkningar rättare sagt, är helt förvirrande och konstiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback