halvisch

Det var ju en trevlig överraskning att få höra av Marwa och Joel att man hade halv studiedag idag på teatern! :) Blev inte mycket till skoldag, hade bara teater på förmiddagen och sen slutade jag. Åkte med Ronja till något ställe vid medborgarplatsen och intervjuade en söt gammal gumma under teaterlektionen. Vi ska använda materialet vi fick av intervjun och sätta ihop en föreställning. Får se hur det blir, det var ganska mycket information vi fick :p
 
Efter skolan drog jag till mormor och åt lunch.
 
Och nu är jag på väg hem, sitter på tåget och är vid Kallhäll snart. Tåget är försenat så jag hoppas jag hinner med bussen. Trots det fina vädret är jag tillräckligt lat för att tycka det är jobbigt att gå hela vägen hem från stationen :p fast hellre gå hem än att vänta på nästa buss som då går pm en halvtimme!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback