#TBT Egopics

423 egobilder har jag totalt i min mobil på mig själv! :O
Satt och räknade alla igår på tåget när jag inte hade något annat för mig xD
Haha helt sjukt vad många, dags att börja rensa kanske?
Nåväl, det är torsdag idag och det betyder TBT! Så jag får väl lägga upp lite egobilder som jag tog på mig själv för några år sedan ;)
 
 
Asså det är sjukt vad mycket jag har förändrats, på dessa bilder var jag väl typ 13 eller 14?
Det är ändå bara 2-3 år som har gått men det är så OTROLIGT mycket som har hänt och förändrat mig!
Utseendet har väl ändrats en hel del, hoppas jag i alla fall. Inge kul att se ut som en 13-åring när man egentligen är 16 :P
Men det viktigaste som har ändrats är väl att jag ser allt från ett mer realistiskt perspektiv. Förut var jag i princip ung och dum, men det var väl egentligen inte så konstigt eftersom jag bara var ett barn? Fast många tycker väl att jag fortfarande är ung och dum som studerar teater och tror att jag en dag kommer bli en skådis. Det som de flesta inte vet av dem personerna är att jag lever inte uppe i det blå. Jag har typ tusen reservplaner och jag vet att det är nästan omöjligt att bli skådis, men va fan, man lever bara en gång och varför ska man inte våga satsa dårå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback