Från sommar till höst

Tjäna på er allihopa!!

För er som hade sovmorgon idag kan jag berätta att det var sjuuuuuuukt kallt imorse! Var bara 8°C när jag gick hemifrån!! :O
Får snart lägga undan min älskade jeansjacka och ta fram min gröna army jacka, snyft snyft :´(
Vill verkligen inte lägga undan min jeansjacka för i år än, den är som en del av mig. Tror aldrig jag har älskat ett plagg så mycket som jag gör med min jeansjacka. Haha låter så löjligt att man kan älska ett plagg så mycket men den är verkligen så himla snygg och mysig 
Visst jag har inget emot min army jacka, men tyvärr kan den inte ersätta min jeansjacka...
 
 
Btw, på tal om ingenting så funderar jag på att byta design snart. Kanske till en svartvit design igen?
Eller, skulle det inte vara coolt med en ljus orange design med gula och röda inslag? Hmm...
Några förslag kanske?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback