Vila och spela ds2

Halloj på er allihopa!
Är hemma idag med ifrån skolan trots att jag känner mig bra mycket bättre än igår. Vill inte riskera att bli ännu sämre så därför stannar jag hemma idag med, men imorron går jag nog :)
Jag ska till Kista efter skolan imorron med en kompis också, har tyvärr inte så mycket pengar att handla för så det får väl bli att bara fönstershoppa ;p Fast jag kan ju passa på att kolla om de har några snygga vinterskor som jag kan köpa sen när jag får pengar. Jag älskar verkligen att få kolla på skor, tyvärr brukar jag bara falla för de skorna som kostar över 500... -.- Hehe..
 
Nåväl, vad ska jag hitta på idag då? Jag har faktiskt ingen aning, det blir väl att vila och kolla på lite serier. Sen passar jag väl även på att spela lite ds2, har nyss ritat några riktigt fina bilder som jag ska visa er snart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback