22 September 2013

Var i förmiddags och övningskörde vilket gick sådär...
Jag var lite ouppmärksam och råkade köra ut på en väg där jag trodde att högerregeln gällde fast det egentligen var en huvudled jag körde ut på...
Så jag höll på att krocka med en bil...
Men det gjorde jag som tur inte! Vilket jag är otroligt glad över att jag inte gjorde, måste verkligen vara mer uppmärksam nästa gång. Vet inte riktigt varför jag var så ofokuserad idag, hoppas bara det går bättre nästa gång.
Fast om man bortser från det misstaget så gick det ändå hyfsat bra :)
 
Nåväl, nu är jag hemma och ska om några timmar åka till teatern.
Jag är lite nyfiken på vad vi ska göra idag, förra gången fick vi våra roller som vi ska spela så jag undrar ifall vi kanske ska få testa att spela dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback