Snabbfika i Solna

Slänger in ett inlägg lite hastigt.
Tänkte passa på att berätta att jag har nu läst igenom alla monologer som skrivarna har skrivit. 14 styckna, och varje är 1,5-2 sidor. Det tog sin lilla tid :p Vet att man inte ska bestämma sig i förväg vilken man tycker är bra och dålig men jag kan verkligen inte låta bli, fast det är ju egentligen bara mänskligt att tycka att vissa är bättre än andra. Fast det är inte bara en favorit jag har, typ hälften av monologerna har jag som favorit. Det var så många bra!! Som tur är det inte jag som rollsätter utan teaterlärarna, håller iaf tummarna att jag får någon av de jag tycker om lite mer :)

Sen efter skolan var jag i Solna och fikade med en gammal barndomskompis, super mysigt var det :) Har typ inte träffat henne på evigheter!! Blev lite förvånad bara över att det var så många fotbolls fans där, fast sen när jag kommer hem får jag veta att det var någon "viktig" match mellan sverige och portugal i friends arena. Det förklarar varför alla hade löjliga blå-gula halsdukar och mössor på sig :p Haha, förlåt men jag är så himla ointresserad av sport som man bara kan bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback