Starta bil i uppförsbacke

Idag blev det att träna på att starta bilen i uppförsbacke :)
Det gick faktiskt riktigt bra, det var väl någon gång den rullade lite för mkt bakåt men i de flesta fallen så lyckades jag få den att åka framåt och inte bakåt. Tur hade jag iaf att ingen var bakom mig, hade inte varit roligt för han/hon/hen isf...
Efter att jag hade tränat att köra i backe så fick jag sedan köra till Björknäs, var lite rädd att köra där eftersom vägen är så smal... Men även det gick bra, fick till och med möte av en skåpbil utan att köra av vägen ;)
Egentligen är det helt otroligt att jag har lyckats köra idag och det inte har hänt något oväntat! :D
Jag har lyckats att inte köra i diket, det har inte sprungit någon älg eller annat djur över vägen och framförallt så har jag åter igen lyckats att inte skada mig, någon annan eller bilen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback