Melodifestivalen 2013 Deltävling 1 Karlskrona

Nu är det äntligen dags för Melodifestivalen igen, som jag har längtat! Nedanför ser ni startfältet för kvällen :)
 
1. David Lindgren - Skyline
 
2. Cookies N Beans - Burning Flags
 
3. Jay-Jay Johanson - Paris
 
4. Mary N'diaye - Gosa
 
5. Eric Gadd - Vi kommer aldrig förlora
 
6. YOHIO - Heartbreak Hotel
 
7. Anna Järvinen - Porslin
 
8. Micheal Feiner & Cajsa - We're Still Kids
 
Tycker alltid det är lika kul att gissa vilka som kommer gå till finalen och andra chansen trots att jag inte har hört bidragen. Jag tror att David Lindgren kommer gå direkt till finalen eftersom vi såg honom redan förra året, den som får göra honom sällskap blir nog Micheal Feiner & Cajsa. De som går till andra chansen blir nog Mary N'diaye och YOHIO. Vi får se ikväll om jag får rätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback