Tips! Britney Jean

1.- 00:00 Alien
2.- 03:57 Work B**ch
3.- 08:07 Perfume
4.- 12:10 It Should Be Easy (ft. Will.I.Am)
5.- 15:36 Tik Tik Boom (ft. T.I)
6.- 18:34 Body Ache
7.- 22:00 Til It's Gone
8.- 25:43 Passenger
9.- 29:25 Chillin' With You (ft. Jamie Lynn)
10.- 33:05 Don't Cry
 
Har ni hört Britney Spears nya album? Love it!!! Mina favoritlåtar är alien, work b**ch, tik tok boom, body ache och til it's gone :) Har alltid älskat Britney, kommer ihåg att den allra första låten jag hörde av henne var "overprotected". Haha jag minns att jag var typ 4 eller 5 år då jag dansade och sjöng med till låten i vardagsrummet, verkligen showade och brydde mig varken om hur fult jag dansade eller sjöng. Fast det gör jag typ nu också när jag är själv hemma, haha! :p Skillnaden är bara att jag vet att jag dansar och sjunger urdåligt idag, när jag var barn trodde jag typ att jag var nästa världsstjärnan! xD Haha så kul att tänka på hur naiv och lite man egentligen visste om världen när man var liten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback