Till tandläkaren, igen!

Nu har tandvärken kommit tillbaka, och inatt fick jag inte sova någonting! :(
Så jag ska till tandläkaren idag igen vid 14. Så denna gång hoppas jag att det blir bättre!! Vet annars inte hur jag ska klara av jul och nyår med denna värk. För jag tror inte att tandläkaren har öppet mellan jul och nyår, så då måste jag isf vänta enda till i januari att gå tillbaka om det inte hjälper!! Åh hoppas jag annars får starkare värktabletter så att jag kan stå ut, eller iaf sömntabletter så att jag får sova på nätterna. Fast det kanske inte en tandläkare får skriva ut? Eller? Kanske bara en vanlig läkare får göra :p
Åååååhhh kan inte denna värk bara försvinna!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback