Snälla raka dig!

Som ni säkert redan ser så ser bloggen, hemsk ut. Verkligen hemsk ut! :p Men jag lovar att designen ska bli klar snart! Tanken var att jag egentligen skulle gjort klart den igår eller idag, men eftersom den första headern jag gjorde blev så ful så är jag tvungen att göra en ny. Så jag ska försöka göra en ny header ikväll, som förhoppningsvis dyker upp imorron. Just det, sen behöver jag fixa en annan bakgrund och en ny rss-ikon -.- Det hade jag glömt bort! Såå den nya designen blir kanske klar på fredag? Hehe :p
 
Nåväl, vad har ni gjort idag? Själv har jag varit hemma och tyckt synd om mig själv :( Eftersom tandvärken håller mig vaken om nätterna och har gjort det i 5 dagar så bestämde jag därför att vara hemma idag och försöka ta igen lite sömn. Som tur fick jag sova från tre inatt till elva på morgonen, vilket jag är otroligt glad över! Försökte att sova på dagen också, men det gick inte så bra... Det är alltid svårt att somna när man har ont, så därför blir det oftast att kolla på någon film eller serie för att försöka tänka på annat.
Just nu har jag börjat titta på star wars filmerna. Eftersom jag fick alla sex filmerna någon gång i julklapp så är det lite märkligt att jag fortfarande inte har sett dem? Så just nu håller jag på att kolla på fyran, haha tycker det är så kul att se vilken stor skillnad det är på animeringen om man jämför trean och fyran!! xD
Fast Hayden Christensen, han som spelar Anakin Skywalker i tvåan och trean, hur snygg är inte han?? Däremot är han snyggare i trean än i tvåan, bortsett från slutscenen där han dör! Kan inte påstå att han är så värst vacker där, hehe :p Men det är så sjukt hur folk kan ändras, googlade på honom och han är inte alls lika snygg nu som då. Tror det mest beror på skägget, och åldern :p Synd att folk ska ändras så mycket, och skaffa skägg när de inte passar i det! Vissa passar i skägg, som Johnny Depp och jultomten. Men inte Hayden, så snälla raka dig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback