Om man bara vill så går det!

Åh känner mig så otroligt ful idag, därför publicerar jag en bild jag tog för ett par dagar sedan :p
Ville verkligen inte åka till skolan imorse, håret var en katastrof och det var även sminket. Men eftersom det var den sista "skoldagen" så var jag tvungen att åka dit, och kan ni tänka er, jag satt varje lektion och jobbade utan att kolla fb eller insta en enda gång! Stolt som tusan!! :D Men jag har bestämt att nu efter jullovet så ska jag verkligen ta tag i skolan, jag ska jobba på lektionerna utan att hela tiden tänka "jag gör det hemma". Även fast jag ligger hyfsat bra i skolan nu så kan man alltid bli bättre. Det gäller bara att ha viljan och envisheten, jag klarade 30-days ab challenge utan problem tack vare viljan, så om jag bara har samma vilja i skolan så borde det gå som en dans på rosor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback