Luciacup och 2-års firande

Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag hade helt enkelt fullt upp så jag inte hann!
 
Igår var nämligen lucia för er som missade det, och lucia betyder på fryshuset även luciacup :)
Det var en riktig kul cup i år, förra året var det endast spökbollsturnering men i år var det allt möjligt. Alla klasser tävlade mot varandra genom att samla poäng vid olika stationer. Jag tyckte att min klass var skit bra, men tyvärr inte tillräckligt bra för att komma bland topp 3 :p Vet inte riktigt vilken placering vi fick, men jag hoppas och tror den var hyfsad hög.
 
Sen efter cupen drog jag hem en snabbis innan jag drog till min systerdotter Alva för att fira hennes 2-årsdag :) Var riktigt mysigt att få träffa både henne, min syster Elin och Ronja. Så det blev att tillbringa några timmar där och fika innan jag åter drog hem igen.
 
Sen när jag kom hem så dröjde det några timmar innan jag gick å la mig, och kan ni tänka er. Tandvärken börjar äntligen gå bort så jag har fått sova två hela nätter och somnat vid ett! :D Så himla skönt, längtar tills jag kan somna vid tio som jag brukade göra.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback