In mot stan

Ska om några timmar sätta mig på tåget och åka till stan för att träffa Sara och SL :)
Blir väl att ta någon fika och kanske kolla lite på mellandagsrean som fortfarande är igång. Fast allt är väl typ slut nu när det har pågått i två dagar redan :p Men, men något borde man väl kunna hitta? Måste i alla fall till kicks och köpa puder eftersom mitt håller på och ta slut, tur att jag fick ett presentkort på kicks i julklapp ;)

Sen när jag kommer hem hade jag tänkt att börja skissa på en ny design, tänkte att jag byter väl någon gång i januari. För då är ju både lucia, jul och nyår över ;) Då ska jag verkligen försöka göra den så enkel som möjligt, för mitt problem är att jag nästan alltid gör för mycket så att det blir lite överväldigande. Haha det är nästan alltid min utmaning, att vara enkel ;p
 
Har ingen bild att bjuda på så det får väl bli att bjuda på en riktigt bra låt istället. Älskar den!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback