Första monologrepet!

Idag var allra första monologrepet i skolan :) Vi satt och läste upp våra monologer var och en på scenen och agerade i talet (kan man säga så?). Tyckte det gick riktigt bra för att vara första gången jag läste den högt, annars har jag bara suttit och läst den tyst för mig själv på tåget :p
Åh är så otroligt spänd och ivrig över att få spela upp den! Har så otroligt många idéer vad jag kan göra, sen är det bara försöka få teaterläraren att acceptera dem :p Hehe, det är en annan sak om hon gör eller inte! Fast det tror jag nog att hon gör, om hon bara försöker tänka från mitt perspektiv så kommer hon nog gilla idéerna, hoppas jag! ;)
 
Men, men jag måste sova nu, försöka sova i alla fall. Man vet aldrig hur tandvärken blir -.- Hur som helst, god natt alla mina underbara läsare!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback