Bakning och julklappshandling

Idag har jag tillbringat hela dagen med min underbara lillasyster Bella.
Först blev det bakning på förmiddagen tillsammans med Bella och mamma, vi bakade totalt 77 stycken lussekatter och saffransbullar. Det tog sin lilla tid men så värt det när man fick smaka dem!! :)

Sen på eftermiddagen drog jag och Bella till solna och köpte julklappar, allt gick på totalt 500:- och än är jag inte klar med julklappshandlingen. Det är några kvar, tur att jag har sparat pengar från förra månadens studiebidrag :) Det gäller att vara smart och inte göra samma misstag som man gjorde förra året, alltså köpa slut på alla pengar i början av december och sen komma på att man knappt har några pengar kvar till att köpa julklappar. Tur att man kan lära sig av sina misstag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback