Skansen

Det var skansen jag drog till igår för att fira min kompis födelsedag, haha nu kan jag äntligen avslöja vart jag befann mig ;)
Måste bara få säga att jag hade en sådan ortroligt mysig kväll igår, vädret var underbart och kunde inte bli bättre! :) Djur fick vi även se några styckna av, förmodligen kom de fram vid kvällen för att det var svalare då.
Fast det var ju inte vädret eller djuren riktigt som var huvudpunkten utan det trevliga sällskapet jag hade ;)
Dessutom fick vi en vy över Stockholm där man bland annat kunde se grönan och globen, jätte fint att få se all gatubelysning från ett sådant långt avstånd :)
 
Tyvärr blev bilden jag tog väldigt dålig på grund av att det var så mörkt, men, men...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback