Första dagen efter sommarlovet

Njaa vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen...
Jag har ju haft bättre dagar än denna :P
Visst, det var ju kul att få träffa alla kompisar men det var lite små jobbigt att man inte riktigt visste vad man skulle säga. Standardfrågan blev ju "vad har du gjort i sommar" och standardsvaret blev "det vanliga". Egentligen tycker jag att det är lite märkligt, för de flesta har jag nu kännt i ett år men jag har ändå inte så mkt att prata om efter lovet? Man borde väl ha massor att prata om när det var ett tag sedan man sågs.
Men jag tror det mest är de första dagarna det är så, sen när man kommer in i skolrutinerna igen så blir det nog annorlunda :)
 
Har ingen ny-ny bild så det får bli en bild jag tog imorse.
Kände mig inte riktigt peppad att behöva gå upp 7 :P 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback