4 Augusti 2013

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag...
Jag kan iaf nämna att jag ska till tandläkaren imorron, någon mer än jag som faktiskt inte är särskilt rädd för tandläkare?
Visst jag förstår er som har fobi för tandläkaren eftersom han i princip rotar i ens mun på ett obekvämt sätt...
Men jag är faktiskt inte särskilt rädd för tandläkaren, vilket egentligen är lite konstigt eftersom jag har fått laga en del hål... Hehe :P
Förhoppningsvis behöver jag inte laga något/några hål den här gången.
För att trots att jag inte är rädd för tandläkaren så skulle jag inte påstå att jag ser fram emot att åka dit...

Kommentarer
Postat av: Anonym

luka till! :)

2013-08-05 @
Postat av: Elisabeth

Svar till Anonym: Tack! (kan behövas!) :)

2013-08-05 @
URL: http://msjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback