Svar från frågestunden

Hej Elisabeth!
Jag undrar hur länge du har hållt på med teater? :)
Svar: Hej! Jag har hållt på med teater sen 2008, vilket alltså är 5år :)
 
Bild från min tredje teaterpjäs som jag var delaktig i, "ställ upp för faan" från 2010.
 
Hej, har en liten konstig fråga men vem tycker du ser bäst ut idag av dom ifrån din gamla klass i broskolan? säg 3 tjejer och 3 killar
Svar: Oj, svår fråga, men jag skulle nog säga Therese, Maria och Rebecca av tjejerna.
Sen Jonathan, Joakim och Jesper av killarna.
 
Vilka ser bäst ut i din nuvarande klass i din teatergrupp?
Svar: Vet inte riktigt hur jag ska tolka frågan eftersom jag går i två teatergrupper, en på Fryshuset och en i U.M.T.S i Kungsängen. Så jag svarar därför för både Fryshuset och U.M.T.S.
Av dem från Fryshuset skulle jag nog säga Sara, Rebecca och Ronja.
Sen av dem från U.M.T.S skulle jag säga Chris och Madeleine.
 
Är du hetero?
Japp
 
Hur många poäng gick du ut med i 9an?
260p
 
I SKOLAN. Vilken person har snyggast hår i din klass?//teaterklass 
Ronja :)
 
I SKOLAN. Vem är populärast i din klass//teaterklass? 
Oj, riktigt svår fråga eftersom ordet "populärast" kan tolkas på olika sätt. Men jag skulle nog säga att ingen är populärare än någon annan eftersom alla är populära på sitt eget sätt.
 
I SKOLAN. Vem har den härligaste personligheten i din klass//teaterklass? 
Också en svår fråga eftersom alla är härliga på sitt eget sätt, men om jag måste välja en person väljer jag Rebecca.

I SKOLAN. På skala 1-10 är du populär i din teaterklass Skulle du säga? 
Som jag skrev innan så är alla populära på sitt eget sätt, och enligt mig så går det upp och ner beroende på vilket humör jag är på. Men oftast ligger jag nog mellan 4 och 6.

Dricker du på fritiden?
Gissar att du syftar på alkohol, men nej jag dricker inte.

Festar du på din fritid?
Det händer ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback