Jobbsökande!

Hej hej alla goa och glada :)
Kom på att jag har glömt att berätta att jag har sökt jobb!
Faktiskt två stycken, det ena jobbet jag sökte var ett sommarjobb på ica här i Bro :)
Det andra jobbet var en roll i en thriller film som några elever från Upplands-Bro gymnasiet ska sätta upp nu i April/Maj. Det ska bli riktigt kul och jag är riktigt nervös om jag får jobbet eller inte! Jag är ganska säker på att jag får någon roll, även om jag inte får huvudrollen så borde jag iaf få en statist roll eftersom jag har arbetat mycket med thriller inom teatar vilket gör det lättare att agera och lättare komma in i roll :) Åå är så nervös, skulle vara så kul att få det jobbet! Det skulle vara kul med både jobbet på ica och UBG :) Åå är så nervös!!! Väntar spänt på besked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback